Avatar billede lajlev Nybegynder
24. november 2006 - 16:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

vurdering af modx.lajlev.dk

http://modx.lajlev.dk
Avatar billede old-faithful Praktikant
24. november 2006 - 17:42 #1
Jeg synes at siden er for stor. Jeg bruger en 1024x768, hvilket også - såvidt jeg ved - skulle være den mest udbredte opløsning, og jeg kan ikke se store dele af siden uden at scrolle rundt. Det gør normalt ikke så meget at man skal scrolle lidt, men når indholdet nu sagtens ville kunne passe ind i 1024x768 synes jeg at det er lidt ærgerligt.

Søgeknappen hedder "Submit" uanset hvilken sprogrversion man vælger. Dette ville jeg nok lave om, og evt. kalde knappen noget anden end "submit", f.eks. "Search" el.lign.

På min computer flimrer loget underligt når man trækker musen henover det eller væk fra logoet. Klokken ude i højre side synes jeg også skulle integreres lidt mere flydende.

Ved knappen "English" er der lidt plads ude til venstre - en pixel eller to - dette synes jeg du skulle få gjort noget ved.

Rent brugervenlighedsmæssigt, savner jeg lidt en konsekvent navigationsmenu på alle siderne, så jeg let kan finde rundt på siden. På et helt generelt plan savner jeg desuden en tydelig introtekst der fortæller hvad siden handler om uden at jeg skal til at klikke rundt på de forskellige undersider for selv at stykke et indtryk sammen. Som førstegangsbesøgende spørger man sig selv: "Hvad er Arco?", "Hvorfor står der også BK Service?", "Er der nogen forbindelse mellem Arco og BK Service?", "Hvilken relevans har punkter som Jaeger Art og Newspaper Denmark for siden?".

Jeg håber at du kunne bruge min kritik til noget :-)

// Old-Faithful™
Avatar billede lajlev Nybegynder
24. november 2006 - 18:55 #2
kanon, tusinde tak. Er et nyt cms system jeg har bygget siden over, så der er lidt start vanskligheder.
Avatar billede old-faithful Praktikant
30. november 2006 - 10:35 #3
Jep, tak for point :-)