Avatar billede tille Nybegynder
24. november 2006 - 14:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Server Side Include Exec med ASP

Hej

Jeg har helt sikkert misset noget elementært.

Jeg prøver at få noget indhold til en side ved at benytte Server Side Include

indholdet kommer fra en gammel cgi applikation med en masse selvudviklet kodet til styring af fodboldklubben.

Dette vil jeg fremvise i en asp løsning ved hjælp af Server Side Include

ASP løsningen skal være et CMS der allerede er lavet, men mangler en masse moduler der er lavet i den gamle cgi løsning.

Disse moduler ville jeg så vise ved at hive dem ind som en EXEC i SSI.

jeg har lavet to eksempler:

http://www.olstykke-fodbold.dk/ssitest/TEST.ASP
og
http://www.olstykke-fodbold.dk/ssitest/ssi_exec.shtml

koden til de to er nøjagtig ens og ser således ud:

<html>
<title>Test</title>
<head>
</head>
<body>
<h1>Hej en lille test</h1>
<br>Include af cgi:<br>
<br><!-- #exec cgi="/cgi-bin/ofcindhold.cgi?type=forside" -->
<br>Include af fil:<br>
<br><!--#include file="address.htm"-->
</body>
</html>

i .asp udgaven vises min cgi ikke

Kan man ikke lave EXEC i asp eller er der et eller andet jeg lige mangler at sætte op ?

vh

Peter
Avatar billede tille Nybegynder
24. november 2006 - 14:35 #1
Det er jeg ked af, jeg fandt lige den her tekst på msdn:

This directive can be used only in STM pages; it cannot be used in ASP pages. There is no matching ASP script method for including the output of multiple CGI scripts or ISAPI applications in a Web page.

så man kan altså ikke i asp.

jeg lukker op opretter et nyt spørgsmål
Avatar billede tille Nybegynder
24. november 2006 - 14:35 #2
lukket