Avatar billede Slettet bruger
21. november 2006 - 22:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

firmware til sony k800i

hvor findes firmwaren til sony k800i

iflg manualen kan man selv ligge den ned via usb kablet
Avatar billede whatever Nybegynder
21. november 2006 - 22:35 #1
Du kan ikke direkte downloade firmwaren, men i stedet downloade Sony Ericssons update software. Dette gøres på http://lnk.in/438w.

Installer programmet og følg vejledningen på skærmen. Programmet henter automatisk nyeste firmware, samt installerer det på din mobil.
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2006 - 23:16 #2
problemet er lige selvom man følger vejledningen så kan den ikke linke til telefonen .

programmet er instaleret

nogen der har prøvet dette program og ved hvad man gør ,den vejledning sony skriver er ikke særlig nøjagtig i hvad man skal ,fx skal batteriet sidde i bla
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2006 - 00:27 #3
fandt endelig ud af det ,jeg misforstod at man skulle trykke på tænd/sluk knappen sammen med c knappen .

så nu er telefonen opdateret