Avatar billede john2004 Nybegynder
21. november 2006 - 10:18 Der er 6 kommentarer

Windows Update

Hej,
Jeg har en pc, som kun har adgang til internettet via et 56K modem. Det er ikke umiddelbart muligt at få adsl eller trådløst netværk på denne, da denne er for langt væk fra accesspointen. Spørgsmålet er, hvor jeg nemt og hurtigt finder alle de Windows Update, som Microsoft udsender? Kan jeg eventuelt tage dem fra min egen pc et eller andet sted?

Hilsen
John
Avatar billede haverslev Novice
21. november 2006 - 10:22 #1
Deltaget i et spørgsmål, som også kan bruges i dit tilfælde:
http://www.eksperten.dk/spm/744867#rid6513175
Avatar billede hcma Novice
21. november 2006 - 11:35 #2
og vær særlig opmærksom på dette link:  http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no10
(tror nok haverslev er helt enig :o))  )
Avatar billede john2004 Nybegynder
21. november 2006 - 12:38 #3
Hej,
Ja ok, det ser jo godt nok noget uoverskueligt ud. Er der ikke en nemmere måde?
Avatar billede haverslev Novice
21. november 2006 - 12:46 #4
"Er der ikke en nemmere måde?"
Hvis der gør, så vil jeg ihvertfald meget gerne vide det ;o)
Avatar billede hcma Novice
21. november 2006 - 12:54 #5
jeg ville også gerne høre om en nemmere måde, da jeg heller ikke kender en. Det skulle da være at vente til engang til foråret 2007 og håbe på at der udkommer en SP3, der samler det hele (så længe det nu varer :o)  )
Avatar billede hcma Novice
21. november 2006 - 12:57 #6
SP2 kan du ringe til MS om. De sender så en CD til dig. (selvfølgelig kun hvis din XP-cd ikke allerede er incl. sp2)
Alle de andre updates som er tilkommet senere, er du nødt til at trække ned en for en og så evt. samle dem med det værktøj som også er nævnt i linket.
Prøv om der ikke er en ad dine kammersjukker med en hurtig forbindelse, der vil trække dem ned til dig.