Avatar billede bibiscor Nybegynder
20. november 2006 - 19:44 Der er 1 kommentar

digital reciever KOKZ

forpulede digital reciever

--------------------------------------------------------------------------------

ved ikke om det er det rette sted at smide denne, men nu prøver jeg.
Kunne for en måned siden se tv via min digital reciever via alm. stueantenne.
Lyden gik i stykker i mit tv og fik det lavet.
Nu har jeg ndstillet kanaler på ny....
Mennnn..... billedet hakker i det, får lige noget af udsendelse med , så hak hak ingen signal og så frem igen ingen signal....

Sig mig er det vejret eller andet der påvirker?

Håber nogen kan hjælpe mig inden jeg får et flip og smider et 32 tommer tv ud af vinduet grrr

Bor i århus
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2006 - 20:15 #1
da det er en dtt modtager du har købt kræver den at dit antenne signal er iorden ellers får du hakkeriet i billedet.

hvis du bor langt væk fra tv2 senderen kan en 100 element triax uhf antenne anbefales .

indendørs antenner kan kun bruges hvis senderen ligger få km nær en tv2 sender .

har du samme problem når du har en video koblet på via uhf ? hvis ikke har det ikke noget med dit tv og gøre .