Avatar billede morteno Nybegynder
20. november 2006 - 09:46 Der er 5 kommentarer

Fejl lopslag

Jeg får en fejlværdi i min kolonne hvor jeg har lavet formlen. De første 400-500 rækker fungere fint, men herefter får jeg en fejlværdi? Hvis jeg i opslagskolonnen taster "F2" "enter" (der kommer en grøn trekant i hjørnet af cellen) så fungere formlen fint. Men jeg kan jo ikke sidde og taste "F2" "enter" i mange tusinde rækker.

Nogen der har en løsning?
Avatar billede excelent Ekspert
20. november 2006 - 11:38 #1
prøv evt. denne
indsæt i alm. modul og kør

Sub beregn()
Application.CalculateFullRebuild
End Sub
Avatar billede morteno Nybegynder
20. november 2006 - 12:32 #2
Det virker desværre ikke.

Jeg indsatte en kolonne B med ' hvorefter jeg lavede denne: =b1&a1 i c kolonnen og lavede opslaget i C. Ikke så elegant, men det virkede da. Ellers tak for hjælpen
Avatar billede excelent Ekspert
25. november 2006 - 11:52 #3
ok læg selv et svar og luk spørgsmål
Avatar billede morteno Nybegynder
29. november 2006 - 10:42 #4
d
Avatar billede excelent Ekspert
24. december 2006 - 12:21 #5
marker boks med dit navn og klik accepter