Avatar billede medhue Nybegynder
19. november 2006 - 17:46 Der er 3 kommentarer

Gemme oprettede knapper i menulinjen

Jeg har netop fået indlagt XP Home edition. Jeg vil derfor gerne have de samme knapper på menulinjen, som jeg altid har haft. Men hvis jeg f.eks. ligger knappen "Gem som" og andre knapper som f.eks datoknappenn op fra tilpas kommandoer, forsvinder de igen, når programmet lukkes. Det har altid kunnet lade sig gøre at bibeholde knapperne og det kan det også i f.eks. exel, men ikke i Word. Havd gør jeg forkert?
Med venlig hilsen Medhue
19. november 2006 - 19:11 #1
Vis->Værktøjslinier->Tilpas....
på fanen Kommandoer
skal du nederst vælge at gemme ændringerne i Normal.dot i stedet for Dokument1.doc

Herefter vil ændringerne også være der, næste gang du starter Word.
Avatar billede medhue Nybegynder
19. november 2006 - 21:20 #2
Det prøver jeg, tak
Avatar billede medhue Nybegynder
20. november 2006 - 09:25 #3
Hej til erikjuul!
Det hjalp ikke, normal.dot hedder heller ikke normal.dot, men kun normal, men det kan vel ikke være det, der er problemet.