Avatar billede rosendal2 Nybegynder
19. november 2006 - 13:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken bærbar skal jeg købe ?

Hej

Jeg har brug  for en nye bærbar - har en glimrrende HP  - men skal  bruge en der er mindre (størrelse  / vægt)  til at tage med på job. Er endt ved en Mac Book - men er der nogen der kender nogle mærker eller har nogle gode ideer ?
Avatar billede mstorgaard Praktikant
19. november 2006 - 17:11 #1
Jeg kan godt anbefale en Mac, dog er det en god idé at hente et program, som kan styre blæseren i computeren, da den hurtigt bliver for varm med standardhastigheden på blæseren (1500 rpm) (Kan sættes op til 6200  rpm).

Acer-bærbare plejer også at fungere rigtig godt, og vil være min anbefalne, hvis du gerne vil arbejde ved en Windows :)
Avatar billede rosendal2 Nybegynder
19. november 2006 - 18:56 #2
Jamen jeg er sådan set frisk på at prøve en Mac -  grunden til jeg havnede der er størrelsen  -  den skal transporteres noget og helst kunne være i noget der svarer til rygsæk / mappe
Avatar billede mstorgaard Praktikant
19. november 2006 - 20:00 #3
Man kan også få nogle rigtig gode gele-tasker til MacBook, som næsten ikke fylder noget :)
Avatar billede rosendal2 Nybegynder
19. november 2006 - 21:02 #4
mange tak

vil du have point ?  så giv et svar  :-)
Avatar billede mstorgaard Praktikant
20. november 2006 - 10:29 #5
Svar :-)