Avatar billede zz-jamman Nybegynder
17. november 2006 - 18:16 Der er 7 kommentarer

problemer med Sapphire RADEON X1600 pro

i opstart kommer der striber ned af skærmen altså inden windows starter op. så når windows er startet er der røde striber på skærmen og kan ikke køre counterstrike open gl.
har en pentium 4 3ghz asrock bundkort. Hmm er det en instilling i bios eler noget? skærmen er en philips 109s
Avatar billede zz-jamman Nybegynder
17. november 2006 - 18:22 #1
hvis jeg smider det gamle grafik kort i en gforce3 ti4200 virker det hele fint uden striber, men vil da gerne ha det nye kort til og virke please help
Avatar billede john.doe Nybegynder
17. november 2006 - 19:31 #2
tilslut ekstra strømstik(strømstik som til diskette)
Avatar billede zz-jamman Nybegynder
17. november 2006 - 19:48 #3
den er sluttet til
Avatar billede kenp Novice
17. november 2006 - 20:42 #4
du ahr vel husket at fjerne nvidia driverne inden du indstallere ATi driverne ikke?
Avatar billede zz-jamman Nybegynder
17. november 2006 - 20:51 #5
jo jo det har jeg gjort har osse prøvet og bytte om på strøm stikkene og sat så lidt så muligt til så tror ikke det er et strøm problem
Avatar billede simlau Nybegynder
18. november 2006 - 02:12 #6
Det er et generalt problem med det produkt, det laver alt for mange fejl....

Det er fordi dette ATI kort ikke understøtter mange af de gense protokollere så der kommer mange fejl og steger. Nvidia havde allerede understøttelsen af dette med i gforce3.
Avatar billede zz-jamman Nybegynder
19. november 2006 - 13:24 #7
det er bare træls at ingen ved en løsning. hmm vil det sige at man ik skal købe ati kort. det sutter max