Avatar billede TheJoker Juniormester
17. november 2006 - 13:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Åbne for en adresse

Jeg har en ftp adresse jeg skal have åbnet for.

Jeg køre med en Isa version 3.0.1200.365

Der hvor den lige går over min forstand er at jeg har åbnet for ftp delen. Men når jeg går prøver og gå ind på et ftp site så siger screw you.

Hvor skal jeg gå ind på den Isa og sætte den ftp adresse?

har prøvet både i destination sets.
Site and Content Rules
er dette forkert eller?
plz help
Avatar billede langbein Nybegynder
28. november 2006 - 21:59 #1
Har ikke den store erfaring med isa server men har satt det opp med Linux et par ganger. Synes denne guiden inneholder mye av det samme forklaringene som jeg har brukt for Linux ..
http://www.isaserver.org/articles/How_the_FTP_protocol_Challenges_Firewall_Security.html
Avatar billede langbein Nybegynder
28. november 2006 - 22:08 #2
Forutsatt at jeg har forstått spørsmålet rett, at det dreier seg om en intern ftp server som skal gjøres tilgjengelig eksternt på internett så ser dette ut til å være et brukbart svar. Jeg har dessverre ikke muligheten til å få testet det selv, da det er Linux som gjelder her i huset:
http://www.isaserver.org/tutorials/Publishing_an_FTP_Server_on_ISA_Server.html
Avatar billede TheJoker Juniormester
06. marts 2007 - 04:32 #3
Lukker og giver point lidt for lang tid siden til jeg kan bruge det