Avatar billede hathor Nybegynder
21. maj 2001 - 13:16 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hallo!!! Er der nogen hjemme?

Dette er tredje gang jeg forsøger at trænge igennem til jer på den anden side.

Problemet: Mit brugernavn er blevet oprettet med min kærestes email adresse, fordi jeg havde en gammel konto, som jeg havde glemt alt om. Dvs. brugernavn og password.

Nu er det jo så at min kæreste bliver rimelig negativ, når hun nu får 20 nye mails fra eksperten hver gang jeg har været derinde, og derfor vil jeg have ændret email adressen til MIN email adresse. MEN!

Hver gang jeg forsøger på det, får jeg at vide at min email adresse allerede er brugt, hvilket jo er rigtigt nok, idet jeg jo har en meget gammel konto, hvor denne email adresse optræder. Jeg har altså brug for at nogen sletter denne gamle konto, og jeg kan ikke gøre det selv. Det kræver så vidt jeg kan se admin tilgang til databasen. Vær derfor så venlig at slette min gamle konto Hr. Administrator, og lad venligst være med at henvise mig til en eller anden side, for jeg har forsøgt alt, det er jer der skal løse problemet.

MIN email adresse er: escrchc@hotmail.com
Min KÆRESTES email adresse er: mr_cod@hotmail.com

Vær så venlig at slette den konto der indeholder escrchc@hotmail.com som email!

Hvis der er nogen der har kommentarer, vil I så ikke godt svare til escrchc@hotmail.com istedet for den anden, da jeg jo heller ikke har koden til kin kærestes email konto.
Avatar billede hathor Nybegynder
21. maj 2001 - 13:18 #1
Jeg vil også lige sige til en evt. besvarer, at vedkommende lige skal tænke sig om en ekstra gang, for alle andre svar jeg har fået har været komplet ubrugelige!
Avatar billede htx98i17 Professor
21. maj 2001 - 13:20 #2
så vil jeg nøjes med en kommentar,
admin plejer at reagere på mails sendt til dem på info@eksperten.dk
Avatar billede handmade Nybegynder
21. maj 2001 - 13:21 #3
Yes, har altid fået svar senest 24 timer efter..
Avatar billede hathor Nybegynder
21. maj 2001 - 13:22 #4
Har prøvet to gange, første gang et ubrugeligt svar, anden gang intet svar!
Avatar billede hathor Nybegynder
21. maj 2001 - 13:24 #5
Nå, men nu har jeg da sendt den til info
Avatar billede handmade Nybegynder
21. maj 2001 - 13:25 #6
Hmm, i en overgangsperiode og for at løse det akutte problem, kunne du oprette en gratis POP3 konto hos www.mailme.dk og videresende fra den. Denne service er extremt hurtig og hurtig at oprette. Så  kan du afvente svar fra admin og fixe problemet derefter, uden ballade med din kæreste..
Avatar billede hathor Nybegynder
21. maj 2001 - 13:27 #7
Tak....Men jeg overlever nok...:-)
Avatar billede hathor Nybegynder
21. maj 2001 - 20:59 #8
ARGH!  Jeg er Hathors kæreste!! og jeg får stadig 1000000000000000000 beskeder!  det er pisse træls! nu vil jeg lige ringe til ham ( hathor ) og bede ham om at oprette en af de der pop3 dimser!

Hav en god dag alle sammen!

<>< F I S H ><>
Avatar billede handmade Nybegynder
21. maj 2001 - 22:37 #9
:-))
Avatar billede hathor Nybegynder
22. maj 2001 - 16:31 #10
Stille kvinde!
Avatar billede hathor Nybegynder
22. maj 2001 - 16:31 #11
Jeg har iøvrigt stadig ikke hørt fra info@eksperten.dk
Avatar billede sbm Nybegynder
29. maj 2001 - 15:45 #12
Hmmm. Du har i hvert fald ikke prøvet alt. Du har slet ikke prøvet følgende:

1) Gå ind på Eksperten.dk
2) Hvis du har bedt Eksperten.dk om at huske dine oplysninger, skal du slå dette fra. Det kan muligvis klares med bare at trykke på LOG UD
3) Tryk på LOG IND
4) Tryk på punktet \"Har du glemt dit brugernavn / adgangskode\"
5) Indtast din egen email-adresse. Nu skulle du gerne få tilsendt dit brugernavn og password på denne email.
6) Tryk LOG UD
7) Tryk LOG IND
8) Nedlæg din gamle bruger
9) Tryk LOG UD (Det sker sikkert automatisk når du nedlægger brugeren)
10) Tryk LOG IND
11) Log på som Hathor, og sæt evt. flueben i Lad Eksperten huske dine oplysninger
12) Gå ind og skift email-adressen

Alt sammen er med forbehold for fejl, da jeg aldrig selv har prøvet det, men hvor svært kan det være?

Avatar billede sbm Nybegynder
29. maj 2001 - 15:46 #13
Jeg glemte egentlig lige et par underpunkter mellem 6) og 7)

6.1) Log ind på www.hotmail.com og læs din post. Der skulle gerne være post fra Eksperten.dk
6.2) Skriv brugernavn og password ned til brug i de efterfølgende punkter.
Avatar billede sbm Nybegynder
29. maj 2001 - 15:52 #14
Jeg læste lige mit eget indlæg igennem. Jeg beklager hvis jeg blev lidt rå i tonen. I got carried away. Det irriterede min blindtarm, at der blev gjort så stort hurlumhej ud af et problem, hvor svaret egentlig ligger lige til højrebenet.
Avatar billede hathor Nybegynder
29. juni 2001 - 14:01 #15
Jeg har selv løst problemet for en lille måneds tid siden, men nu skal jeg nok lukke spørgsmålet, jeg glemte det helt. Ups.