Avatar billede abelort Nybegynder
21. maj 2001 - 13:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

den-nick

den-nick dine 60 points retur.
de sidste 40 points for ulejligheden
Avatar billede dskytte Nybegynder
21. maj 2001 - 13:08 #1
Jeg vil gerne have dem
Avatar billede abelort Nybegynder
21. maj 2001 - 13:14 #2
dskytte du er grådiiiig :)
Avatar billede zycho Nybegynder
21. maj 2001 - 13:15 #3
fint nok abelort.......Sådan skal det være.
Avatar billede abelort Nybegynder
22. maj 2001 - 00:06 #4
venter på den-nick
Avatar billede den-nick Nybegynder
22. maj 2001 - 00:17 #5
hej igen abelort-mit handicap er -at jeg pt.kun kan bruge højre hånd. Da jeg ikke er nogen ørn på pc indretning men kun kan fortælle dig hvad jeg fortrinsvis bruger pc en til. Derfor bør pc en vel være indrettet med kapacitet og hurtighed og hukommelse efter dette.-Altså musik-(plads og lyd)-kunne køre nyeste spil-med mus eller andet til eenhåndsbetjening-Som jeg foreslog-prøv at sætte dig i min situation-med frie hænder til at anskaffe lige den pc du ønsker dig-komplet--så er det jeg spørger-Hvad ville du selv investere og i hvad.Håber du forstår hvad jeg mener-Det er den bedte måde jeg kan forklare dig det

venlig hilsen den-nick
Avatar billede zycho Nybegynder
22. maj 2001 - 07:25 #6
den-nick >> Svar her, så får du point tilbage af abelort. Bare skriv, svar og marker \"svar\" og så sig udfør.
Avatar billede abelort Nybegynder
22. maj 2001 - 08:37 #7
den-nick du skal huske at markere svar ellers er det jo bare en komentar og så virker det ikke
Avatar billede den-nick Nybegynder
22. maj 2001 - 09:59 #8
ok tak-jeg lærer hver gang-venligst betragt min sidste kommentar som \"svar\"-eller skal jeg skrive det samme en gang til -?
Avatar billede abelort Nybegynder
22. maj 2001 - 12:39 #9
det var det den-nick.Godt nok