Avatar billede jasz Nybegynder
16. november 2006 - 10:13 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Wireless til RJ45

Halløjsa

Jeg har efterhånden tjekket 500 hjemmesider for at finde ovenstående.

Jeg har behov for at lave et trådløst netværks signal om til et rj45 stik.. er der nogen der kender til en "dimmer" der kan gøre det ??

MvH

Jesper
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
16. november 2006 - 10:45 #1
tja det klarer en trådløs router da ganske glimrende ;-)

lidt mere info, hvad er det lige du skal have til at virke, så kan vi bedre hjælpe
Avatar billede jasz Nybegynder
16. november 2006 - 11:19 #2
Jeg har et IHC anlæg der kun kan få netværks forbindelse via et rj45 stik, og da jeg ikke gider at trække 30 meter kabel igennem huset, ville det være nemmere hvis der fandtes en "dimmer" der kun modtage det trådløse signal fra min trådløse router og konvertere dette signal til et rj45 stik.

Håber det var en bedre forklaring.
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
16. november 2006 - 12:08 #3
Så skal du bruge et access point.
Avatar billede ierikk Nybegynder
16. november 2006 - 12:25 #4
Wireless-G Ethernet Bridge
denne kan modtage trådløs og videresende over kabel
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
16. november 2006 - 12:46 #5
Hmm de er heller ikke nemme at finde mere.

Jeg kunne kun lige finde den her:

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=24933
Avatar billede ierikk Nybegynder
16. november 2006 - 18:13 #6
Varenr. WET54G pris 720 kr

http://www.elsborglink.dk/
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
17. november 2006 - 07:52 #8
For at lave en bro-forbindelse skal man vel have et dedikeret accesspoint i hver ende!?

Det produkt jeg linkede til opfører sig som et trådløst netkort bare med RJ45(ethernet) stik i stedet for USB/PCI/PC-CARD, så når det er konfigureret kobler det op til access pointet som en alm. wireless klient, og så er det bare at forbinde den til PC eller andet udstyr med netværkskabel (RJ45).
Avatar billede jasz Nybegynder
17. november 2006 - 08:14 #9
Det virker... nu skal jeg bare lge finde uyd af at give jer nogle point... jeg vil give 100 til nheilbuth og 100 ierik fordi de begge havde fundet løsningen...
Avatar billede ierikk Nybegynder
17. november 2006 - 09:29 #10
jeg samler ikke point
så giv alle point til nheilbuth
Avatar billede nheilbuth Nybegynder
17. november 2006 - 09:49 #11
Du har vist allerede afvist mit svar, men samler heller ikke point så det gør ikke noget! Bare du fik løst det.