Avatar billede webudvikleren Nybegynder
13. november 2006 - 18:00 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Den bedste udbyder, hurtigste - og billigst

Hvor finder jeg den billigeste internet udbyder, som har forbindelser på 20/20mbit eller op efter, som også godt kan virke på Nordfyn?

Jeg har prøvet:
- fullrate
- dbnet
- comx

Men de understøtter ikke vores adresse.

Kender I flere?
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. november 2006 - 00:41 #1
Med den hastighed skal vi vel kigge efter erhvervsabonnement??!!
Avatar billede fixxxer Nybegynder
15. november 2006 - 11:56 #2
En 20/20 mbps linje ligger i en ret høj betalingsklasse - i hvert fald højere end en traditionel ADSL.

Webpartner vil garenteret godt sælge dig en 20/20, ellers kan TDC sikkert godt byde sig ind.

Uanset hvad, så lyder det for mig som om, at hvis ingen af de udbyder du nævner kan levere deres almindelige linjer til dig, så får du svært ved at få en så stor linje ind.
Avatar billede fixxxer Nybegynder
15. november 2006 - 11:59 #3
Som du måske også kan se udfra fx Dansk Bredbånds hjemmeside, så skal der værer føringsvej via fiber ud til din bolig, før de kan levere til dig.

Så du kan håbe at din el-udbyder får gravet noget fiber ned inden længe :)
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
22. november 2006 - 20:17 #4
Købte det bare hos TDC. Selvom prisen var enorm dyr. (859 kr,- pr. mdr)

Smid svar Fixxxer.. :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2006 - 20:36 #5
Fin feedback til mit spørgsmål...
Avatar billede fixxxer Nybegynder
23. november 2006 - 07:55 #6
For 859 kr /md får du næppe en erhversforbindelse - og slet ikke på 20/20.

Hvis det er tilfældet skal jeg da straks ringe til TDC og høre dem om en 100/100 (den koster vil kun 5 gange mere end en 20/20)
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. november 2006 - 20:00 #7
fixxxer - han har ikke svaret...
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
24. november 2006 - 17:01 #8
John - "Fin feedback til mit spørgsmål..." - hvad mener du?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. november 2006 - 19:40 #9
Så læs hvad jeg spørger om... :)
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
26. november 2006 - 17:27 #10
Du må da virkelig undskylde jeg havde overset din kommentar. Men jeg er kun 15 år ( dog ikke en undskyldning ), og synes ordet "erhvervs" er for voksne :-)

Men jeg fandt jo frem til en 20mbit forbindelse, og det er godt nok til mig :)

Så smid lige svar i begge, så en af jer ikke bliver utilfredse - og undskyld john, at jeg overså det og ikke svarede..
Avatar billede fixxxer Nybegynder
27. november 2006 - 07:49 #11
Hvis du har købt 20 mbps linjen fra http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_p_int_bb_priser

er jeg bange for at du bliver slemt skuffet med alt den hosting du har planer om.

Du har 20 mbps downstream hvilket er fint hvis du skal hente en masse - men kun 1 mbps upstream som andre udefra kan hente på.

Så du har ikke fået den hastighed du oprindeligt efterspurgte.
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
29. november 2006 - 19:08 #12
Okay. Tror du TDC gør det muligt at man kan "købe" ekstra "upstreams" ?
Avatar billede fixxxer Nybegynder
29. november 2006 - 19:31 #13
Nej det tror jeg ikke.

Primært handler det om at der er en begrænsning i ADSL forbindelsen, så den skal leveres af andre veje hvis den skal op på 20/20.
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
03. december 2006 - 16:18 #14
TDC understøtter alligevel ikke 20mBit herude... Jeg købte 20 mBit og fik 8 ;)

Godt være man skulle købe en server hos andre, fremover.. Dette virker for besværligt ;)

Men anyway, så smid lige svar, jer som vil ha' points
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
06. februar 2007 - 10:03 #15
Nåh - lukketid!