Avatar billede bryanflanigan Nybegynder
13. november 2006 - 09:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MiniSD-kort til mobil - Kingston vs. Sandisk? Hvad skal man købe?

Nogen der ved hvad man bør købe af de 2 mærker?
Som jeg lige umiddelbart kan se, er Sandisk kortene en smule dyrere, men er kvaliteten så også derefter?

- Eller skal man købe et helt 3. fabrikat?

Skal bruge et 2Gb kort til min Nokia N73 mobiltelefon.

Nogen der har erfaringer med hvor det er billigst også?

På forhånd tak!
Avatar billede timmeren Nybegynder
13. november 2006 - 14:45 #1
jeg kan fortælle dig du aldrig går galt i byen med kingston, de er eksperter i hukommelse, sandisk er også et godt mærke af det jeg har prøvet, men ville helt sikkert købe king ... har også selv lige købt et, dog mmc . og det har bare kørt
Avatar billede bryanflanigan Nybegynder
13. november 2006 - 18:20 #2
Det vil jeg sgu prøve! Tak for hjælpen...
Avatar billede timmeren Nybegynder
13. november 2006 - 21:56 #3
så lidt da, ;) håber det funker
Avatar billede bryanflanigan Nybegynder
14. november 2006 - 19:44 #4
Også her ;-)

Værsgo'
Avatar billede timmeren Nybegynder
14. november 2006 - 21:06 #5
mange tak ,,, og du må gerne lige poste hvordan n73 er hvis du gider, overvejde selv at ville have den nemlig hehe ?