Avatar billede jensen4ever Nybegynder
12. november 2006 - 12:40 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

HTTP til HTTPS

Hejsa ..

Jeg har et problem med min shop ikke loader mit grafik, når jeg forsøger at går fra HTTP til HTTPS. Hvad kan dette skyldes ?.

Shoppen er en Creloaded som der p.t ikke findes et dankortmodul til endnu, så derfor har jeg lavet et (omskrevet). Alt virker, kan udfører betalingere o.s.v. Det eneste som ikke virker er mit grafik på HTTPS siden, hvor betalingen skal forgå.

Håber at der er en som kan komme med et godt bud på problemet. I må lige sige til - hvis jeg skal poste koder eller andet.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede leif Seniormester
12. november 2006 - 12:48 #1
Kører du med eget SSL certifikat eller med relay fra betalingsgateway ?
Avatar billede jensen4ever Nybegynder
12. november 2006 - 12:49 #2
Relay fra betalingsgateway fra Wannafind
Avatar billede leif Seniormester
12. november 2006 - 12:52 #3
Hvordan definerer du dine billeder ?
Avatar billede coderdk Praktikant
12. november 2006 - 12:54 #4
Ved normale relays viser du grafik sådan:

https://relayhost.dk/script/http://dinhost.dk/image/grafik.jpg
Avatar billede leif Seniormester
12. november 2006 - 12:56 #5
Avatar billede jensen4ever Nybegynder
12. november 2006 - 13:01 #6
Den var opsat således :
$binary_gateway = 'https://betaling.wannafind.dk/proxy/proxy-fileparser.php?filepath=';

Skal det ændre til $binary_gateway = 'https://betaling.wannafind.dk/proxy/f.php?f=';
Avatar billede leif Seniormester
12. november 2006 - 13:10 #7
Det var det jeg fandt ved Wannafind selv
Avatar billede jensen4ever Nybegynder
12. november 2006 - 13:12 #8
Okay .. Prøver det lige om lidt
Avatar billede jensen4ever Nybegynder
12. november 2006 - 13:37 #9
Yes .. Så fandt jeg fejlen .. Det var i mit stylessheet fejlen var.

Defineret således :
url (images/foto.gif)
rettet til :
url (foto.gif)

Jeg havde bare stirret mig totalt blind på den S.... fejl :-)
Avatar billede jensen4ever Nybegynder
12. november 2006 - 13:43 #10
Men vil gerne af med mine point for jeres forsøg :-)
Avatar billede coderdk Praktikant
12. november 2006 - 15:26 #11
Giv leif de fleste :)