Avatar billede ziggystardust Nybegynder
11. november 2006 - 21:55 Der er 1 kommentar

FEAR og OBLIVIOn kører extrem dårligt efetr ny CPU og bundkort!

Jeg har lige fået ny CPU og bundkort! Før jeg fik det køre både FEAR og Oblivion uden problemer, men nu er de pludselig begyndt at hakke helt vild.......Eller jeg tror ikke dne hakker, fordi når det kører kører det fint, men det bliver langsommere og hakker sådan ind i mellem-....Kørte testen i FEAR og min framerate var ikke faldet, men det hakker stadigvæk!

har prøvet at installere de seneste bundkort drivere til mit bundkort, de nyeste lydkort drivere til mit lydkort og de seneste grafikkort drivere men det hjælper ikke,.......Det er som om min computer er blevet langsommere sidne jeg har fået ny CPU og bundkort!

Før havde jeg en AMd Athlon 64 3400+ som nu er blevet til en 3800+

System specifikationer

AMD AThlon 64 3800+

1 GB RAM

200 GB SATA II harddisk

Geforce 7600 GT

MSI bundkort

Hvordna retter jeg dette her problem.....Det er virkelig et stort problem!!
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
11. november 2006 - 22:10 #1
har du tjekket temp. på gpu'en? :)