Avatar billede charliee Praktikant
11. november 2006 - 12:41 Der er 3 kommentarer

Rammeside som startside?

Hvordan får man en rammeside til at være en startside?
Jeg har oprettet en rammeside og kaldt den index.htm
Men når jeg så kigger under navigation vise den ikke siden som startside.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
11. november 2006 - 12:58 #1
Noget tyder på du ikke har prettet det som et websted?
prøv at åbne frontpage og gå op i åben derunder vælger du åben websted.
find nu mappen dit websted er i klik en gang på den pg vælg åben,
nu bliver du måske spurgt om du vil lade frontpage tilføje nogen filer for at behandle det som et websted.
her vælger du ja så skulle det gerne virke
Avatar billede charliee Praktikant
11. november 2006 - 14:17 #2
Jeg lavede en rammeside i en anden mappe og så virkede det
Nu er det bare med at få navigationsruden til at være rigtig.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
11. november 2006 - 14:20 #3
okay jeg bruger ikke navigations ruden så der kan jeg ikke hjælpe dig