Avatar billede madsfaerge Praktikant
10. november 2006 - 21:56 Der er 1 kommentar

Internet tab

Hej

Jeg sidder her med 2048/512kb cybercity internet - her de sidste par måneder har jeg haft problemer med ping svingninger osv - nu
har jeg så fået besked fra cybercity om at mit internet er ordnet - men nej, når jeg spiller counter-strike svinger min loss fra 0 til 80 hvilket er yderst irriterende. Jeg har lige taget en internet kvalitets test fra www.internetkvalitetsguide.dk og den viser at jeg udnøtter 12,1% af min download hastighed og 24,1% af min upload hastighed og det er jo helt hen i vejret - jeg har haft ringet til cybercity supporten mindst 30 gange og har fået svar fra dem mindst 10 gange om at det skulle være lavet - men intet er sket udover at min ping hastighed ikke svinger længere men at jeg har et utroligt stort tab af pakker. Hvad kan jeg gøre ? jeg kan ikke leve med at mit net kører så dårligt.

MVH Faerge
Avatar billede leif Seniormester
11. november 2006 - 12:00 #1
Kan være fejl på Netkort eller router