Avatar billede onkel_satan Nybegynder
08. november 2006 - 20:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

div fragments i vs

Efter at have set en lille demo hvad man kan med asp.net har jeg besluttet at prøve det.

Det sværrste er nok at venne sig til at bruge VS efter være vant til udelukkende at kode hjemmesider.

Nå, men til mit 'problem'. Lægger ud med at lave et div fragment, prblemet er at den generer css koden i selve div taggen. Jeg vil have den til at generer al' css i min stylesheet.css fil.
Nogne der ved hvordan man får den til det ?
Avatar billede snepnet Nybegynder
08. november 2006 - 21:04 #1
Det er ikke noget jeg er stødt på (men på den anden side heller ikke noget der jeg har synderligt fokus på).
Men ... hvis du arbejder med et specifikt element i designeren, er det vel meget naturligt at det du laver knyttes specifikt til elementet.
Der er intellisense i stylesheet-editoren, så det er vel rimelig snildt at arbejde med styles der.
Du bør forøvrigt nok tage et kig på skins og themes når du er igang med den slags ... Det er et kig værd.
Mvh
Avatar billede onkel_satan Nybegynder
08. november 2006 - 21:12 #2
Har måske formuleret mig lidt galt.
Som det er nu generer den:
<div style="left: 306px; width: 540px; position: absolute; top: 49px; height: 480px" id="main">

Det jeg vil have den til er:
<div id='main'>
og så skrive resten i .css filen
#main{
left: 306px;
width: 540px;
position: absolute;
top: 49px;
height: 480px
}
Avatar billede snepnet Nybegynder
08. november 2006 - 22:19 #3
Nøh... Du formulerer dig såmænd fint nok, men det gør jeg så nok ikke :oD
Mit svar er det samme, men er som skrevet heller ikke ubetinget begejstret for idéen.
Der er en walkthrough for de muligheder du har her:
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/75ydzzy6(VS.80).aspx
Mvh
Avatar billede onkel_satan Nybegynder
08. november 2006 - 22:20 #4
ok, takker.
Avatar billede onkel_satan Nybegynder
08. november 2006 - 22:36 #5
og smid lige et svar.
Avatar billede snepnet Nybegynder
08. november 2006 - 22:57 #6
oki :o)
Mvh