Avatar billede stephanryer Nybegynder
07. november 2006 - 14:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kommentarer / Dokumentation til en funktion

Når man i en manager kigger i de agregate-funktioner, der allerede er der (F.eks. AVG og SUM), så kan man se en beskrivelse af funktionen.

Hvordan er standarden for kommentarer til en funktion i MS SQL?
- Jeg leder her efter en konvention, der benyttes ligesom java docs til java-kode og XML til .NET.

På forhånd tak.
Avatar billede janus_007 Nybegynder
08. november 2006 - 17:50 #1
Førend jeg kan give dig et ordentligt svar, må jeg jeg lige vide noget mere. Når du siger aggregat funktioner og en beskrivelse, hvor ser du så beskrivelsen henne? Er det i hjælpefilen eller?

Den sidste findes i flere afskygninger, men svar lige først :-)
Avatar billede stephanryer Nybegynder
08. november 2006 - 18:03 #2
Ikke i hjælp-filen men simpelthen bare ved mouse-over på den i sql manageren. Jeg gik ud fra at der var en standardmåde at beskrive sine funktioner ligesom der er til metoder og klasser i java og .net?
Avatar billede stephanryer Nybegynder
17. januar 2007 - 11:15 #3
Lukker