Avatar billede dougheffernan Nybegynder
06. november 2006 - 11:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bluetooth - overførsel mellem mobiler MEGET langsom

Jeg troede at Bluetooth kunne overføre ca. 700kb/s, men når jeg connecter fra min Sony Ericsson k700i til min Sony Ericsson w810i og forsøger at overføre en sang til den første mobil, er hastigheden ca. 10kb/s! :(
Er der en setting eller lign. der skal justeres?
Avatar billede komputerdk Mester
10. november 2006 - 15:19 #1
kommer lidt an på bluetooth standarden.. men de 700kbit!!/s (der går ca. 8 bit på en byte) er kun teoretiske.. 1,2 standarden kan kommer lidt højere op..  men 10Kb/s lyder lidt langsomt - men nok meget realistisk for BT (tror det er deromkring mellem min Z800 og PCer)..

brug evt. infrarød det er hurtigere..
Avatar billede dougheffernan Nybegynder
22. november 2006 - 15:36 #2
Mener bestemt jeg har overført 10 gange hurtigere, med samme PC, samme program og asmme mobil.... :(
Gad vide hvad der er gået galt.....