Avatar billede oleskyum Nybegynder
01. november 2006 - 18:21 Der er 3 kommentarer

Windows Media Player 10

Jeg kan ikke høre DR radio efter jeg har opgraderet mit XP.
Jeg kan høre og spille musik, men ikke høre nogle radiokanaler. Hjælp for jeg bor i Thailand og vil gerne have lidt nyheder fra Danmark. Jeg er ingen nørd så gerne forklaring for dummies.

Windows Media Player kan ikke afspille filen. Dette kan forekomme, når der opstår et problem i et andet program eller en anden operativsystemkomponent, og den pågældende komponent ikke oplyser afspilleren om problemet.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
01. november 2006 - 19:30 #1
Avatar billede norbert_ Nybegynder
02. november 2006 - 01:35 #2
Har du forsøgt at lytte direkte fra netradio?
http://www.dr.dk/netradio/
Avatar billede oleskyum Nybegynder
02. november 2006 - 10:45 #3
Jeg har prøvet alt foreslået, intet hjælper,
Jeg kan sagtens finde musik med Winamp,

Men hvordan får jeg DR ?