Avatar billede donut Nybegynder
01. november 2006 - 10:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor er min Mail toolbar?

Jeg højreklikkede i MainToolbar med ikonerne - og den forsvandt. Nu kan jeg ikke højeklikke på tekst-toolbar'en foroven. Hvordan får jeg den tilbage??
Avatar billede donut Nybegynder
01. november 2006 - 10:57 #1
hov.. fandt det
Hvis nogen sgu være interesseret: Customize > Customize User Interface > vælg fanen Toolbars og tryk Reset
Voila.. den er tilbage
Avatar billede coderdk Praktikant
01. november 2006 - 11:46 #2
husk at svare selv og acceptere svaret ;)
Avatar billede donut Nybegynder
01. november 2006 - 11:55 #3
Ok.. tænkte det var dårlig stil, at gi sig selv point
;)
Avatar billede coderdk Praktikant
01. november 2006 - 13:01 #4
Nej nej, hvis du selv finder svaret så er det da sådan det skal ske :) Spørgsmålet skal jo lukkes :)
Avatar billede osborne Nybegynder
22. november 2006 - 21:22 #5
Fedt at du lige skriver løsningen også .. og som coderdk skriver så vælg dig selv på listen og tag dine point tilbage, det er god stil!
Avatar billede smons Nybegynder
15. marts 2007 - 18:02 #6
Som side kommentar kan man altid slette sin 3dsmax.ini fil som ligger i rodmappen. Ved næste opstart vil alle ens indstillinger være blevet nulstillet.

Det selvfølgelig ikke så smart hvis man har brugt lang tid på at lave en fin opsætning, men i tilfælde af at man ved et uheld har slettet en menu el. lign, kan det benyttes :)