Avatar billede themosh Nybegynder
31. oktober 2006 - 13:48 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Computer genstarter og cracher programmer og spil?

Jeg ved ikke om det er virus eller spyware eller måske noget andet, kan jeg få en til at kigge denne hijack log igennem?

Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\savedump.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Arto\Notifier\ArtoNotifier.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\WINDOWS\explorer.exe
C:\Documents and Settings\Lord-gæst\Skrivebord\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: &VSAdd-in - {74DD705D-6834-439C-A735-A6DBE2677452} - C:\Programmer\VSAdd-in\VSAdd-in.dll
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools] "C:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IpWins] C:\Programmer\ipwins\ipwins.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PVModule] C:\PROGRA~2\PRINTV~1\pvmodule.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\spil\Steam\Steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [ArtoNotifier] C:\Programmer\Arto\Notifier\ArtoNotifier.exe
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://spaces.msn.com//PhotoUpload/MsnPUpld.cab
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab31267.cab
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server (Avg7Alrt) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service (Avg7UpdSvc) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
O23 - Service: AVG E-mail Scanner (AVGEMS) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe

TAK!
Avatar billede coderdk Praktikant
31. oktober 2006 - 13:51 #1
IPWins er malwarem den skal nukes ;) Download AdAware SE og Spybot Search & Destroy og intaller, opdater og kør først den ene, så den anden - så burde det være væk...
Avatar billede themosh Nybegynder
31. oktober 2006 - 14:10 #2
Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\Arto\Notifier\ArtoNotifier.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\WINDOWS\explorer.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Documents and Settings\Lord-gæst\Skrivebord\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: &VSAdd-in - {74DD705D-6834-439C-A735-A6DBE2677452} - C:\Programmer\VSAdd-in\VSAdd-in.dll
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools] "C:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IpWins] C:\Programmer\ipwins\ipwins.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PVModule] C:\PROGRA~2\PRINTV~1\pvmodule.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\spil\Steam\Steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [ArtoNotifier] C:\Programmer\Arto\Notifier\ArtoNotifier.exe
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://spaces.msn.com//PhotoUpload/MsnPUpld.cab
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab31267.cab
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server (Avg7Alrt) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service (Avg7UpdSvc) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
O23 - Service: AVG E-mail Scanner (AVGEMS) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe

Her er så den nye log?
Avatar billede coderdk Praktikant
31. oktober 2006 - 14:28 #3
Hmm ipwins er der stadig - pvmodule.exe er også malware...
Jeg er ikke så prof til det her, måske skal du prøve på www.spywarefri.dk's forum (du kan samtidigt lade dette spørgsmål være åbent)
Avatar billede coderdk Praktikant
31. oktober 2006 - 14:28 #4
31. oktober 2006 - 16:25 #5
*** Det er du selv ude om !!! ***

Du har ikke opdateret dit Windows XP til ServicePack2 (SP2).
"Ubeskyttede pc’er holder i 20 minutter]":
http://forum.mib-eu.dk/forum_posts.asp?TID=44

Det er ikke så godt, for så er du ikke sikret mod mange af de vira, der suser rundt på nettet og kigger efter uopdaterede maskiner. Som du er et godt eksempel på !!!

Du kan hente ServicePack2 (SP2) her som 'løs' fil (~280Mb):
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
Download/copy til et passende medie.
Afbryd fra det 'farlige' internet (stikket fysisk UD).
Instaler SP2 pakken.
Når det er så gået godt og efter en genstart eller to - først DA tilslut internettet igen og gå i start ->programmer ->Windowsupdate og lade din maskine scanne for nyeste opdateringer. Installer dem du får anbefalet.
Der skal nok være mere end 40 'pakker' ...

MEN MEN MEN - i DIT tilfælde med en stærkt inficeret XP vil det ikke gå godt at lægge SP2 på...
Derfor start med ServicePack1 (SP1) efter samme procedure som ovenstående - dog IKKE ServicePack2 !!!
Samt alle efterfølgene opdateringer via WindowsUpdate http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=da UNDTAGEN nævnte SP2.

Efter en genstart eller to en ny HiJackThis log ...

PS: Før næste kørsel af HiJackThis skal du lige OMDØBE programfilen: HiJackThis.exe til ALTERNATIV.exe - visse uønskede elementer skjuler sig når en process ved navn HiJackThis.exe køres ...

Så i øjeblikket fræser du med 200Km/h på motorvejen med lukkede øjne, åben dør, uden sikkehedssele, ...

(Du vil få samme udsagn i hovedet ved http://www.spywarefri.dk/forum/ )
31. oktober 2006 - 16:26 #6
31. oktober 2006 - 16:27 #7
Avatar billede themosh Nybegynder
31. oktober 2006 - 17:28 #8
yikes hehe faktisk er det min lillebrors gamle computer vi har sat til igen som en gæste computer. Den har ikke været startet i over 1½ år så vil da forsøge mig med den ovenstående procedure.

Tak for hjælpen!
Avatar billede themosh Nybegynder
31. oktober 2006 - 17:28 #9
Kan du ikke lige lave et svar så jeg kan give points?
31. oktober 2006 - 19:03 #10
... du gennemfører lige ovenstående procedure med SP1+ og derefter en frisk HiJackThis Log...

DEREFTER fortæller jeg den videre procedure for at rense helt...
Avatar billede themosh Nybegynder
01. november 2006 - 19:28 #11
Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\savedump.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\WINDOWS\system32\dumprep.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\spil\Steam\Steam.exe
C:\Programmer\Arto\Notifier\ArtoNotifier.exe
C:\Documents and Settings\Lord-gæst\Skrivebord\tralala.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
O2 - BHO: (no name) - {46A4E9D9-B30E-452A-8157-DBBEC8573B03} - C:\Programmer\VSAdd-in\VSAdd-in.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {F18F04B0-9CF1-4b93-B004-77A288BEE28B} - C:\WINDOWS\System32\gxlwaeyr.dll
O2 - BHO: (no name) - {F42BA03E-9CC7-494A-859C-1C2A1FE02269} - C:\WINDOWS\System32\jkkjj.dll
O3 - Toolbar: &VSAdd-in - {74DD705D-6834-439C-A735-A6DBE2677452} - C:\Programmer\VSAdd-in\VSAdd-in.dll
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools] "C:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IpWins] C:\Programmer\ipwins\ipwins.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\spil\Steam\Steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [ArtoNotifier] C:\Programmer\Arto\Notifier\ArtoNotifier.exe
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://spaces.msn.com//PhotoUpload/MsnPUpld.cab
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab31267.cab
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O20 - Winlogon Notify: jkkjj - C:\WINDOWS\System32\jkkjj.dll
O20 - Winlogon Notify: winyvo32 - winyvo32.dll (file missing)
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server (Avg7Alrt) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service (Avg7UpdSvc) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
O23 - Service: AVG E-mail Scanner (AVGEMS) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
03. november 2006 - 07:29 #12
Egentlig skulle jeg lade dig vente i laaaaaaaaang tid - lige som dig mht at vende tilbage til tidl. spm.
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=themosh&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

------------------------------------------------------------------------

Kør en scanning med Hijackthis,
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

O4 - HKLM\..\Run: [IpWins] C:\Programmer\ipwins\ipwins.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O2 - BHO: (no name) - {F18F04B0-9CF1-4b93-B004-77A288BEE28B} - C:\WINDOWS\System32\gxlwaeyr.dll
O2 - BHO: (no name) - {F42BA03E-9CC7-494A-859C-1C2A1FE02269} - C:\WINDOWS\System32\jkkjj.dll
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O20 - Winlogon Notify: jkkjj - C:\WINDOWS\System32\jkkjj.dll
O20 - Winlogon Notify: winyvo32 - winyvo32.dll (file missing)

Genstart i fejlsikret tilstand http://www.spywareinfo.dk/#/htm/fejlsikret_tilstand.htm
For at kunne se alle filer og mapper, så følg denne vejledning:
http://www.spywareinfo.dk/tip-og-tricks/mappeindstillinger.htm

Søg og slet de markerede filer/mapper hvis de stadig findes. Ellers fortsætter du bare vejledningen. De kan være røget i fixet.

C:\Programmer\ipwins\ -> Hele mappen
C:\WINDOWS\System32\gxlwaeyr.dll
C:\WINDOWS\System32\jkkjj.dll
winyvo32.dll

Genstart, kør en ny scanning med hijackthis, og kopier en frisk log herind til tjek.

NB: Inden næste kørsel med HiJackThis.exe skal du OMDØBE programfilen HiJackThis.exe til ALTERNATIV.exe , da visse uønskede elementer har en tendens til at skjule sig når der kører en process ved navn HiJackThis.exe !!!

------------------------------------------------------------------------
Avatar billede themosh Nybegynder
03. november 2006 - 16:42 #13
Jeg har fulgt instrukserne men jeg kunne ikke finde nogle af filerne. De må være røget på et andet tidspunkt =(

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\guard.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
C:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\avgas.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Arto\Notifier\ArtoNotifier.exe
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\WINDOWS\system32\WgaTray.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\Lord-gæst\Skrivebord\tralala.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
O2 - BHO: (no name) - {46A4E9D9-B30E-452A-8157-DBBEC8573B03} - C:\Programmer\VSAdd-in\VSAdd-in.dll (file missing)
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {A06FFF13-7654-4180-8E37-ACD615756FD5} - (no file)
O3 - Toolbar: &VSAdd-in - {74DD705D-6834-439C-A735-A6DBE2677452} - C:\Programmer\VSAdd-in\VSAdd-in.dll (file missing)
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools] "C:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKLM\..\Run: [!AVG Anti-Spyware] "C:\Programmer\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\avgas.exe" /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "C:\spil\Steam\Steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [ArtoNotifier] C:\Programmer\Arto\Notifier\ArtoNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://spaces.msn.com//PhotoUpload/MsnPUpld.cab
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab31267.cab
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://acs.pandasoftware.com/activescan/as5free/asinst.cab
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O23 - Service: AVG Anti-Spyware Guard - Anti-Malware Development a.s. - C:\Programmer\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\guard.exe
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server (Avg7Alrt) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service (Avg7UpdSvc) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
O23 - Service: AVG E-mail Scanner (AVGEMS) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
Avatar billede themosh Nybegynder
04. november 2006 - 14:00 #14
Der er fortsat problemer med at computeren genstarter i tide og utide. Jeg har forsøgt mig med andre ram som jeg ved virker men dette løste ikke problemet.

???
04. november 2006 - 16:20 #15
Måske et varme problem ?
Er det en stationær eller bærbar ?
Avatar billede themosh Nybegynder
04. november 2006 - 17:23 #16
Det er en stationær! Hvad mener du med varme?
05. november 2006 - 01:09 #17
Eksempelvis = http://www.hemmingsvej.dk/eksperten/nullermand.jpg - tror du det er sundt ? Ville kun køre i ~5 min. Efter en rensning/støvsugning alt OK ...
Check lige hos dig selv... før jeg starter næste scanningspakke...
Avatar billede themosh Nybegynder
13. juli 2007 - 10:56 #18
fik det løst ved at formatere og installere xp igen suk