Avatar billede bogidk Nybegynder
31. oktober 2006 - 11:12 Der er 5 kommentarer

www.userfriendly.dk

Nogle der vil være med til at åbne et forum om brugervenlighed på www.userfriendly.dk og hjælpe med at programmere, hjælpe med konceptet, idéer m.m.?

Se det som et IT-projekt, som vi kan løfte sammen. Vi skal gøre det hele fra bunden. Dem der hjælper, bliver selvfølgelig administratorer for det fremtidige site.

Håber der er nogle der er friske på det.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
31. oktober 2006 - 11:14 #1
Hvorfor ikke bygge det paa et CMS og spare tid?
Avatar billede bogidk Nybegynder
31. oktober 2006 - 11:25 #2
Som sagt, har brug for idéer m.m. og CMS er en mulighed :-)
Avatar billede coderdk Praktikant
31. oktober 2006 - 11:36 #3
Værsågod: http://www.joomla.org/ :) Der skal bare laves en fin template, og smide nogle plugins, såsom forum, på :)
Avatar billede bogidk Nybegynder
31. oktober 2006 - 15:16 #4
coderdk... Jeg får følgende fejlmelding: De ekstra features for at arbejde med linkede tabeller er
deaktiveret. For at se hvorfor, klik her.

Ved du hvad jeg skal gøre? Jeg er ikke så erfaren :-/ prøv og gå ind på www.userfriendly.dk - jeg har ellers installeret joomla, men der er vist gået noget galt, hehe
Avatar billede coderdk Praktikant
31. oktober 2006 - 16:24 #5
Hmm ok, jeg installerede det for et par måneder siden, der gik det fint... Har du checket INSTALL og README dokumentationen?
Ellers giver de vist udemærket support her: http://forum.joomla.org/ :)