Avatar billede citruo Nybegynder
28. oktober 2006 - 12:44 Der er 14 kommentarer

computeren genstarter af sig selv.

jeg har lige formateret min computer, da jeg så har installeret alle mine drivere installeret mine spil osv.
opdager jeg der kommer blå skærm, da jeg ved hvad der skal til for at fixe det problem ( NV4_disp ) installere jeg fix loopet.

Men nu går min computer bare i sort og genstarter, og det er meget for skelligt hvornår det sker, det kan ske hver 5 min eller så er der 20 min imellem. det er umuligt at kunne foretage sig noget som helst... så hvis nogen har det samme problem eller nogen der ved hvordan man fixer dette problem skriv venligts...

michael
28. oktober 2006 - 14:29 #1
Måske et Varme problem ?

Se 'skræk' eksempel her -> http://www.hemmingsvej.dk/eksperten/nullermand.jpg
Avatar billede citruo Nybegynder
28. oktober 2006 - 14:53 #2
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=114473

bruger denne køler...

ps: hvor kan man se hvor varmt der er i computeren og hvilken temperatur some er det normale
Avatar billede citruo Nybegynder
28. oktober 2006 - 15:15 #3
har installeret CPUCOOL. min temp 1 er 45 grader
min temp 2 er 69 grader..

hjælp tak
Avatar billede strych9 Praktikant
28. oktober 2006 - 15:22 #4
Hvilken CPU er det?

Støvsug også udblæsningen til din strømforsyning. Effektiviteten af den går dramatisk ned når den ikke kan holde sig kølig, og nv4_disp blue screens kan nemt fremkaldes af et grafikkort som ikke får strøm nok.
Avatar billede citruo Nybegynder
28. oktober 2006 - 16:08 #5
intel pentium 4

har lige prøvet at støvsuge udblæsningen men den crashede igen... ny strømforsyning så?
Avatar billede strych9 Praktikant
28. oktober 2006 - 16:15 #6
Nej så nemt er det desværre ikke.

Prøv engang at tage dit grafikkort og dine RAM moduler ud af maskinen, og så indsæt begge dele igen.
Avatar billede citruo Nybegynder
28. oktober 2006 - 16:38 #7
ok vil jeg gøre
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2006 - 16:45 #8
Prøv at boote din computer, herefter går du ind i og lader computeren stå således 1 time eller 2 - sker der ikke noget her er problemet med ret stor sikkerhed harddisk eller installationen
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2006 - 16:45 #9
RETTELSE!!

Prøv at boote din computer, herefter går du ind i BIOS og lader computeren stå således 1 time eller 2 - sker der ikke noget her er problemet med ret stor sikkerhed harddisk eller installationen
Avatar billede citruo Nybegynder
28. oktober 2006 - 18:44 #10
hmm
prøvede at tage grafik kort og ram ud... blæste hele lortet og i igen.... og det er fixet.. ingen crast i 3 timer... ! mange tak for hjælpen...
28. oktober 2006 - 19:21 #11
Altså (som en del andre i sommers) et Varme problem...
Avatar billede strych9 Praktikant
29. oktober 2006 - 12:31 #12
Tror bare grafikkortet har siddet en anelse løst i soklen.
29. oktober 2006 - 23:07 #13
Dvs. det virker nu ?
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2007 - 21:51 #14
Tid til at lukke??