Avatar billede timelord Nybegynder
27. oktober 2006 - 22:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Afvikling af exe fil i min browser

Hej

Jeg pusler lidt med at programmere spil.
Jeg ved at det er muligt at afspille en exe fil i en browser, jeg bare ikke hvordan.
Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede hacked Nybegynder
28. oktober 2006 - 01:13 #1
Du kan ikke afspille en exe fil.
Du kan muligvis udvikle det som et ActiveX Object. Det vil nok være bedre og nemmere, at udvikle det som en Java Applet eller i Flash.
Avatar billede timelord Nybegynder
28. oktober 2006 - 10:23 #2
Jeg vil ikke lave det i Java eller flash.
Jeg ved at andre har gjort det i ActiveX jeg ved a bare ikke hvordan.
Der findes noget der hedder igloader som kan, men den koster!
Avatar billede timelord Nybegynder
31. marts 2007 - 13:43 #3
Jeg lukker da der åbenbart ikke er nogen der ved hvordam man gør!