Avatar billede jesper88 Nybegynder
27. oktober 2006 - 21:56 Der er 5 kommentarer

netbank/firewall?

hej har været oppe på en vens computer for at sikre den så han kan lave netbank osv. så har lige et par spørgsmål.

-er windows firewall'en sikker nok?

-hvorfor da jeg installerede zonealarm gad den ikke åbne programmet, den kom med en besked om der ikke var tilladelse til at åbne programmet?

-Kender i andre gratisse firewalls?
Avatar billede japping Nybegynder
27. oktober 2006 - 22:08 #1
Gå ind på www.spywarefri.dk. Der kan du finde mange gratis sikkerhedsprogrammer. Bla. Sygate Personal Firewall der er gratis.
Avatar billede rebecca Novice
27. oktober 2006 - 22:39 #2
Det er fint at have en firewall, softwarefirewall er bedre end slet ingen firewall.

Jeg ville nok også vælge at ligge et spywareprogram ind også, f.eks avg anti-spyware 7.5 bruger det selv og det fungere godt selvom det er freeware, der linkes til det fra www.spywarefri.dk side
Avatar billede old-faithful Praktikant
28. oktober 2006 - 00:13 #3
Jeg kan anbefale enten Kerio, ZoneAlarm eller Sygate, som alle er gratis. Personligt kan jeg bedst lide førstnævnte. Du kan hente dem alle her: http://www.pricelesswarehome.org/2006/PL2006SECURITY.php#Firewall

// Old-Faithful™
Avatar billede japping Nybegynder
28. oktober 2006 - 22:43 #4
og ?
Avatar billede old-faithful Praktikant
12. december 2006 - 18:21 #5
Der sker vist ikke mere her. Lukketid?