Avatar billede fun22 Nybegynder
25. oktober 2006 - 07:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Htc S310

Hej

Jeg har overvejet at købe en HTC S310 mobil, men vil gerne lige høre fra folk med erfaringer angående produktet..

Hvor hurtig reagerre den?
Hvor lang tid går der fra man trykker på den grønne kna til røret er "taget"?
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. oktober 2006 - 20:04 #1
Ja det er jo en smartphone, så den er sikkert lynende hurtig.
Specifikationer er i hvert fald ok!

Men...
Man køber aldrig noget uden at have prøvet det først, så find en forhandler der har den og prøv den i brug!
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. oktober 2006 - 20:06 #2
Men det kan ikke være pga. udseendet at du vil have den, for den er da ret lidt køn :D
Avatar billede fun22 Nybegynder
05. november 2006 - 21:56 #3
Jeg har nu haft den i nogen dage og kan kun anbefale den.. Den lever op til alle mine forventninger, og så ser den heller ikke så grim ud ;)
Avatar billede fun22 Nybegynder
05. november 2006 - 21:57 #4
Vil du have lidt john?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. november 2006 - 22:45 #5
HÆHÆ - det bilede er sgu ike for godt, for den er dælme grim :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. november 2006 - 22:46 #6
Avatar billede fun22 Nybegynder
06. november 2006 - 08:18 #7
Det kan vi hurtigt blive enig om men den her syntes jeg er meget pæn:
http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?prodid=88139