Avatar billede hybel Nybegynder
19. maj 2001 - 18:41 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Eksisterer det hér program ?!

Findes der et 3D program, hvor man kan arktitekt-tegne sit eget hus, lidt ala Bryce men mere lavet direkte til design af huse ?!

Avatar billede limemedia Nybegynder
19. maj 2001 - 18:54 #1
jeg har hørt snak om et program der hedder \"3D Home Arkitect\" men kender det ikke selv...
Avatar billede repsac Nybegynder
19. maj 2001 - 18:57 #2
=>ljweb: Så fandt du det rette vindue ;o)
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. maj 2001 - 18:57 #3
repsac >> exactly :)) godt med lidt cut\'n\'paste :)
Avatar billede mblarsen Nybegynder
19. maj 2001 - 18:58 #4
Producenterne af 3D Studio MAX laver en special udgave 3DS MAX kaldet 3D Viz til at industrielt design, så som design af bygninger, kontore, vejbroer, osv.. Har du ikke lyst til at gå i lag med sådan et stort program, kan man for et par hundrede få mange indretnings-arktitekt programmer med møbler lige til at rykke ind. Disse programmer kan købes i føtex, bilka, fredgaard, merlin.. osv..
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. maj 2001 - 18:59 #5
Avatar billede limemedia Nybegynder
21. maj 2001 - 12:10 #6
hybel >> fandt du et godt program ? er også selv interesseret i emnet og kunne godt tænke mig at høre dine erfaringer...