Avatar billede david-webb Nybegynder
23. oktober 2006 - 20:18 Der er 1 kommentar

Er der kommet noget skidt ind ?

Hejsa er ved at installere det nye lego spil.
Når jeg er igang med installationer kommer der følgende meddelelse op :

A file that is required cannot be installed because cabinet file D:defaul~1. cab has an invalif signatur. This may indicate that the cabinet file is corrupt- Error 3 was returend by Winverify.

Er der nogle der ved hvvd det er og kan I hjælpe please

Mange hilsener
Morten
Avatar billede mickon Nybegynder
26. oktober 2006 - 14:07 #1
Jeg vil umiddelbart tro at du skal prøve at sætte din windows cd i, og reparere den... eller måske køre en scandisk/diskdefragmentering...