Avatar billede jackie18 Juniormester
23. oktober 2006 - 16:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

usb tilslutning, fejl.

Hej, jeg har en nokia 6280, og når jeg prøver at tilslutte den via usb kabel til min pc, så genstarter min pc automatisk, har prøvet det flere gange, men stadig samme problem.. Mærkeligt.. Jeg kunne før tilslutte den og overfører data til min pc uden problmer. Nogen som har en ide eller kan hjælpe!?

på forhånd tak.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
23. oktober 2006 - 16:53 #1
Kan du fjerne den fra enhedshåndtering?
Avatar billede jackie18 Juniormester
23. oktober 2006 - 18:13 #2
fjerne hvad fra enhedshåndtering?
Avatar billede bubbaa Nybegynder
23. oktober 2006 - 18:28 #3
din mobil, kan være at det hjælper at fjerne den fra dit system, så du får installeret drivers til den på ny.
Avatar billede jackie18 Juniormester
23. oktober 2006 - 19:51 #4
ok ska prøve det.. tak for svaret!!!
Avatar billede bubbaa Nybegynder
23. oktober 2006 - 19:56 #5
Det bliver først et svar hvis det virker :)
Avatar billede jackie18 Juniormester
03. november 2006 - 00:52 #6
Hej, tak for din hjælp fandt ud af at der var noget galt med min telefon.