Avatar billede toccata Nybegynder
22. oktober 2006 - 18:46 Der er 3 kommentarer

Acer:Bærbar Aspire 9410- Grafikkort

Hej- Jeg har en Aspire 9410 med Centrino duo kerne og Nvidia grafikkort med 256 mb ram. Har kørt en test med 3d Benchmark01. Jeg fik ca 1800 point. det mener jeg er for lidt...da jeg har læst at selve grafikkortet kan yde op til 11000.maskinen har det også med at fryse i ca 10 sek. ind imellem.
Håber nogen kan hjælpe.
Jeg havde husket at slå alle programmer fra
Avatar billede lzs Nybegynder
22. oktober 2006 - 19:21 #1
hvad er det for et grafikkort der sidder i??
Avatar billede toccata Nybegynder
22. oktober 2006 - 20:02 #2
Nvidia Geforce Go 7300- håber det kan hjælpe
Avatar billede lzs Nybegynder
22. oktober 2006 - 20:29 #3
Jeg ved ikke hvor meget sådan et grafikkort skal få i en benchmark test, men det er jo et low-end grafikkort..
men det forklarer jo ikke hvorfor din comp fryser en gang imellem. har du nyeste driver?