Avatar billede slashalot Nybegynder
19. maj 2001 - 15:27 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

java folk søges selv om den er løst

jeg mangler folk til at programmere cross browser java + dhtml eller hvad der ellers køre godt, rimelig tit. jeg søger kontakt med folk som er interesserede i mindre freelance opgaver, som f.eks. at lave et menu system som \" http://www.relevare.com/main.html \" eller lignende fancy ting, asp, database... ja og selvfølgeligt er der penge i det, og ikke så nærrigt som det jeg har set ellers...200-500 kr for programmering *GGGG* avvv, faldt lige ned af stolen :)

skriv kontakt e-mail, skriv hvad du har lavet eller vis mig det, beskriv det gør noget

marz*works interactive

p.s. den første som er på med kvlifikationer, det er noget jeg vurdere, får de 60 point :) jeg kan ikke gi dem ud flere gange kan jeg ???
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
19. maj 2001 - 15:31 #1
Hejsa,

Arbejder med:
HTML,
ASP,
Css,
Access Databaser
MySQL Databaser

Referencer:
www.bekhoj.dk
www.popupbob.dk

bjarke@bekhoj.dk
icq# 37018702
Avatar billede agermose Nybegynder
19. maj 2001 - 15:39 #2
Java, PHP, Interbase, Sybase

f.eks. http://www.statsbiblioteket.dk/servlet/ew
(ikke helt færdigt)

post@agermose.dk
Avatar billede slashalot Nybegynder
19. maj 2001 - 17:54 #3
en billed viser :) jeg godt kan li :)http://www.neuralust.com/~cac6982/
Avatar billede slashalot Nybegynder
19. maj 2001 - 17:55 #4
iøvrigt ser godt men standard ramt ud, lad mig se hvad i laver for sjov :) det er langt mere interessant ;)
Avatar billede netsrac Praktikant
19. maj 2001 - 19:10 #5
ASP
HTML
CSS
JavaScript
Access
mySQL

Se www.cnh.dk
Avatar billede r*nger Nybegynder
19. maj 2001 - 19:54 #6
* Meget erfaring med HTML, DHTML, JavaScript, PHP og mySQL. De tre første, også cross-browser (og meget af det :) ).
* Bredt kendskab til C-programmering, ASP, Access databaser og brug og administration af linux.
* Kendskab til Java-programmering.
* Erfaring med udvikling af webbaserede brugergrænseflader.

Alle mine projekter er udviklet til intranet og kan derfor ikke refereres til offentligt.

Svar med emailadresse, så kontakter jeg dig.
Avatar billede cybermike Nybegynder
19. maj 2001 - 19:57 #7
Perl,Delphi og C.

CSS Er ikke programmering.
Javascript er ikke vaerd at naevne.
Asp...hmmm har overvejet at saette mig ind i det men perl kan sq det samme.
Access....microsnot
MySQl.....jeg er for dum til at faa det til at k0re paa min box :(

Men jeg har sq ikke haft problemer med at faa mine projecter til at spille i perl, dog har jeg blandet det med en smule php og javascript en gang imellem. :)
Avatar billede slashalot Nybegynder
19. maj 2001 - 23:23 #8
eller  http://www.experimental.ro/ :)

min e-mail er : marz@hackermail.com
Avatar billede slashalot Nybegynder
19. maj 2001 - 23:26 #9
kan i alle lave sådab noget som jeg har vist exempler på :) altså grafikken er ikke noget problem bare programmeringen :)

hvordan skal jeg kunne vide om i er gode nok, sorry, men jeg kan ikke tillade mig at blive stuck fordi noget ikke kan lade sig gøre :) håber i forstår de harske udvælgelses metoder ;)

marz
Avatar billede netsrac Praktikant
19. maj 2001 - 23:41 #10
Du må jo vurdere om vi er gode nok udfra de oplysninger vi giver dig.
Avatar billede r*nger Nybegynder
20. maj 2001 - 00:24 #11
Programmeringsmæssigt er billedviseren intet problem. Jeg kunne også kombinere den med noget PHP og få den til at vise samtlige billeder i et katalog, gøre det muligt at flytte rundt på ikonerne og gemme deres positioner.

Hvad kan http://www.experimental.ro/ ? Det ligner en helt almindelig hjemmeside med et flot design..

Jeg forstår sagtens dine udvælgelsesmetoder, men vil du vide præcist hvad folk kan gøre, må du give dem en opgave og se hvordan de løser den før du ansætter. Det bliver du ikke \'stuck\' af.
Avatar billede slashalot Nybegynder
20. maj 2001 - 02:18 #12
hey det er svært kan jeg ikke bare gi jer alle point, og få jeres e-mail\'s

lige så snart denne er færdig skal jeg igang med at lave www.thegallery.dk om :)