Avatar billede hartvig Nybegynder
20. november 1999 - 10:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

W95 tillader ikke at kopiere filer

W95 på min laptop tillader ikke at filer kopieres til a-drev eller anden pc vha. direkte kabeltilslutning/pc-anywhere
Endvidere vil W95 formatere diskette  hvis jeg forsøger at læse fra a-drev.

Jeg kan godt oprette f.eks. en excel fil.
Jeg kan også læse på cd-drev på anden pc vha. direkte kabeltilslutning/pc-anywhere.

Geninstallation af W95 hjælper ikke:-(

Hvad er der sket??
og hvordan repareres dette??
Avatar billede goulduck Nybegynder
20. november 1999 - 12:40 #1
Dit A-drev er dødt!
Avatar billede spacey Nybegynder
20. november 1999 - 15:33 #2
Det kan være p.g.a at harddiskens indstillinger er forkerte, har du selv rodet ved dem?
Avatar billede stroehm Nybegynder
20. november 1999 - 18:53 #3
Hvad siger den?
_siger den : filsystemfejl 1026?
:)
Avatar billede hartvig Nybegynder
21. november 1999 - 07:42 #4
Nej, jeg har ikke ændret harddiskens indstillinger.
Avatar billede hartvig Nybegynder
21. november 1999 - 07:46 #5
Stroehm, W95 giver ingen meddelelser what so ever.
Hvis jeg f.eks. forsøger at "kopiere" er det bare ikke muligt at "sætte ind"
Avatar billede stroehm Nybegynder
21. november 1999 - 12:24 #6
okie
jeg har bare ikke troet at win 95 ikke kom med alerts. :(
kender kun 98/workstation/server. Jeg kan varmt anbefalde de to sidste + Mac
det er sku nogle rimelige stabile platforme.  :)
Avatar billede hartvig Nybegynder
21. november 1999 - 15:48 #7
Jeg giver op:-(

Formaterer og gensinstallerer - shit happens
Avatar billede gnarf Nybegynder
22. november 1999 - 11:06 #8
Så accepter lige et af svarene, eller lav et selv og accepter det. Hvis du har givet op altså....
Avatar billede funnyt Nybegynder
19. februar 2000 - 02:52 #9
hartvig Jeg har lige været gennem det samme problemet kom efter jeg havde installeret IE4.1 ogpludselig kom der fejl en gang imellem og så var fanden løs når men først har haft den inde er der ikke nået at gøre for den endre på explore :( så selv om man uninstaler den er der nogle filer som man ikke han bruge :(
Avatar billede hartvig Nybegynder
18. oktober 2001 - 09:27 #10
Løsningen var at formaterer harddisken