Avatar billede rickie Juniormester
18. oktober 2006 - 10:20 Der er 1 løsning

Select i select

Hej,

Har fölgende SQL:
SELECT CUS."No.", RBC."Rent Sequence", SUM(CLE."Remaining Amount")
FROM Cust_ Ledger Entry" AS CLE, Customer" AS CUS, Rent Billing Customer" AS RBC
WHERE  CLE."Customer No." = RBC."Customer No."  AND  CUS."No." = RBC."Customer No."  AND  RBC."Rent Sequence" Between '5' AND '20'  AND  CLE."Open" = 1  AND  CLE."Ledger Type" = 2  AND  RBC."Customer Status Rent" = 0
GROUP BY  CUS."Department Code",  RBC."Rent Sequence",  CUS."No.",  CUS.Name,  RBC."Customer Status Rent"
ORDER BY  RBC."Rent Sequence"

Nu vil jeg gerne tilföje tabellen: Comment_Line.
I tabellen har jeg 3 felter - No_ (som skal linkes mod CUS.No), Type of Comment og Comment og dato.

-
Det jeg vil have frem er er alle kunder hvor Type of Comment [Brev ut] ikke er foretaget indenfor de sidste 20 dage.

Det er nok en select i select men jeg ved ikke hvordan?

:-)
Avatar billede rickie Juniormester
20. oktober 2006 - 13:45 #1
Lukker!