Avatar billede dkrso Nybegynder
16. oktober 2006 - 13:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Seperator Page

HAr en HP4250 printer der er sat op imod AS400, og efter at maskinen er skiftet ud med en nyere model, udskriver den en seperator page inden den skal udskrive fra AS400. Hvis det er alm windows print kommer seperator page ikke.
På Seperator page kommer print med :
USER
HOST
CLASS
JOB
Instillingerne/konfigurationen på de to printere er ens, og de bruger samme firmware.
I egenskaber for printeren står der ikke nogen ting under adwanced/seperator page !

Er der nogen der er stødt på det samme/har et løsningsforslag. ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
16. oktober 2006 - 13:35 #1
Har du tjekket om der står noget i printserverboksen? (formentlig indbygget HP JetDirect i printeren).

At der ikke kommer noget ved windowsprint tyder på at problemet skal findes et af 2 steder:
1. På din AS400´s printspool system. (Og her har jeg IKKE nok kendskab til at kunne guide)
2. I printerens settings, der jo "overroules" af windows printerdriveren.

Og hvis du har været printeren igennem, tyder det mest af alt på AS400´en. Selvfølgelig modsagt af at den gamle printer ikke havde problemet - hvilket igen peger på at det altså er i printeren, problemet er....
Avatar billede dkrso Nybegynder
16. oktober 2006 - 14:43 #2
Den gamle har ikke problemet nu, men havde det tidligere, men vores support firma har undersøgt de indstillinger der kommer fra AS400, og de siger det er som det skal være.
Den gamle printer er tilbage, og den laver ikke seperator page.
De henter den igen i dag, for rep af papirbakken.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
16. oktober 2006 - 21:13 #3
Det peger så igen hen imod at det er den ny printer der ikke er sat helt rigtigt op.

Er det samme model som den gamle?
Avatar billede dkrso Nybegynder
18. oktober 2006 - 01:50 #4
Det er nøjagtig samme model, men nyere altså....
Avatar billede dkrso Nybegynder
12. februar 2007 - 21:46 #5
Ingen har fundet ud af problemet endnu, men gammel printer er tilbage, så indtil videre er der således ingen fejl.