Avatar billede ts Nybegynder
14. oktober 2006 - 22:08 Der er 1 løsning

Skærmen går i sort når computeren vil ind i Windows

Jeg har et stort problem.
Jeg har netop formateret og geninstalleret WinXP på mine forældres computer.
Forløbet gik meget godt, indtil jeg lige havde genstartet efter installationen af Office-pakken.
Nu går skærmen i sort når den går ind i Windows. Den virker fint nok under opstarten, men når den går ind i windows går den i sort. Jeg kan heller ikke bruge fejlsikret tilstand, for der går den nemlig også i sort. Hvad kan det skyldes? Jeg vil utroligt gerne hvis jeg kan undgå at skulle formatere igen. Det er nemlig en længere proces.
Skærmen er en Acer AL1917, hvis I kan bruge den information til noget.
Avatar billede ts Nybegynder
14. oktober 2006 - 23:01 #1
Har selv løst problemet ved at reparere windows XP.
Jeg lukker denne tråd igen