Avatar billede nuna Nybegynder
18. maj 2001 - 19:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

problem med fildeling

jeg har pludselig fået beskeden: \"kommandoen kunne ikke udføres fordi der er for få adgangstilladelser\" når jeg prøver at åbne mapper i vores apple netværk??

Jeg kan godt gå ind i filerne fra serveren, men ikke fra arbejdsstationen.

nuna
Avatar billede Jman Praktikant
19. maj 2001 - 01:01 #1
har du tjekket adgangstilladelserne - prøv at gå ind med administrator på en arbejdsstation
Avatar billede logos Nybegynder
20. maj 2001 - 16:48 #2
Kære Nuna

Beskriv lige lidt mere præcist hvad du har kunnet tidligere, i hvilken sammenhæng fejlen opstår, serverprogrammel ol. Så vil det være meget lettere at hjælpe dig.
Avatar billede nuna Nybegynder
20. maj 2001 - 21:01 #3
Prøvede at åbne mapper på serveren fra en arbejdsstation, brugeren har alle rettigheder, så det skulle vist ikke være et problem.

Jeg kan først tjekke det mandag morgen.

nuna
Avatar billede deckard Nybegynder
03. august 2001 - 00:20 #4
Du skal vælge mappen/disken du har sharet. Hent Info (Æble I) og vælg Sharing (Arkivdeling). Her skal du klikke på knappen \"Kopier\" (Nederst). Nu vil Mac\'en kopiere det indstillinger (Ejer/Brugergupper) der er sat til alle undermapperne og dit problem skulle gå væk.