Avatar billede lascola Nybegynder
12. oktober 2006 - 22:33 Der er 2 kommentarer

Erfaringer med zepto 2425w tastatur

Hej alle
JEg ville lige høre om der er nogle, der har haft problemer med et tastatur fra zepto.
Har lige købt en zepto 2425w den er meget fed, men tasterne giver efter når man trykker på en tast, så giver hele tastaturet sig. er det normalt med sådan en sat sammen bærbar?`. det siger de inde på supporten nemlig.
er der andre der har samme erfaringer eller nogle råd?
Avatar billede adema Nybegynder
13. oktober 2006 - 16:42 #1
zepto har så vidt jeg husker skiftet deres tastatur design et par gange siden deres lancering for år tilbage.

og ja, en ven af mig har lige købt en af de lidt større, men også nye maskiner, og den har samme sygdom eller hvad vi nu skal kalde det...

syns egentlig ik jeg mærkede det indtil han gjorde mig opmærksom på det, men jeg er også halvt følelsesløs i fingrene i forvejen så...
Avatar billede lascola Nybegynder
13. oktober 2006 - 18:31 #2
hej okay har din ven forsøgt at gøre noget ved det?
men det virker bare som en kæmpe fejl. at tastaturet er så bøjeligt. det virker som om at tastaturet ku er sat fast i siderne. jeg ved ikke engang hvad den sygdom skyldes?