Avatar billede imma Forsker
09. oktober 2006 - 10:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Telefon numre fra en tlf til en anden

Hejsa

Har en kollega som lige har købt en ny mobil telefon, og hun vil gerne have alle sine numre over på den nye telefon, hvordan gør hun det smartest?

Jon
Avatar billede imma Forsker
09. oktober 2006 - 10:19 #1
telefonerne er en sony ericsson og en qtek
Avatar billede imma Forsker
09. oktober 2006 - 10:21 #2
Qtek 8500
Avatar billede tiger_dk Mester
09. oktober 2006 - 11:07 #3
er det ikke bare at gå ind i kontakter, og kopiere over på SIM kortet også smæk SIM kortet over det i den nye telefon også gå ind i kontakter også kopiere fra SIM over til telefon. Jeg har nemlig lige fået ny telefon og har været i gennem det samme, det var godt en Nokia telefon, men jeg er næsten sikker på fremgagsmåden er den samme !
Avatar billede thov Forsker
09. oktober 2006 - 11:15 #4
Det må være Outlook som skal benyttes som mellemstation. Fra FMA https://sourceforge.net/projects/fma/ (passer til de fleste SE telefoner), kan telefonnr. m.m. eksporteres til Outlook's vCard format, som derefter importeres af Qtek telefonen.
Avatar billede tiger_dk Mester
09. oktober 2006 - 11:20 #5
jeg har været inde og kigget Sony Ericsson og Qtek's sider, men jeg har udmilbart fundet noget. Hvad hedder Sony Ericsson telefonen ?
Avatar billede tiger_dk Mester
09. oktober 2006 - 11:22 #6
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. oktober 2006 - 19:54 #7
Som skrevet:
Gem telefon numrene på simkortet :)

Eller brug synkronisering, enten via Bluetooth eller Infrarød.

Hvilken Sony Ericsson har hun???
Avatar billede imma Forsker
21. januar 2009 - 09:40 #8
kom gerne med et svar, altså hvis i skriver det som svar accepterer jeg det lige