Avatar billede badeflue Nybegynder
09. oktober 2006 - 00:54 Der er 2 kommentarer

DualView hjælp!

Hej. Jeg er kommet til at sætte DualView til på min computer mellem Tv og Comp skærm.. problemet jeg har nu er at jeg ikke får noget billede på mit fjernsyn fra compen, og jeg på min pc skærm kun kan se et tomt skrivebord :S er der et shortcut som jeg kan bruge til at nulstille dualview indstillingerne, så jeg kun kører med min pc skærm igen?

VH Jonas Andersen
Avatar billede henninga Novice
10. oktober 2006 - 20:38 #1
Fjern forbindelsen til dit fjernsyn inden du tænder for computeren. Så skulle den gerne finde ud af at der kun er een skærm.
Avatar billede badeflue Nybegynder
16. oktober 2006 - 05:40 #2
hejsa, jeg prøvede det men det hjalp mig ikke.. men problemet er løst nu.. gik bare i windows fejlsikret tilstand.. ellers tak for hjælpen