Avatar billede 1mrk Nybegynder
18. maj 2001 - 13:41 Der er 5 kommentarer

internet password

hi med jer eksperter
er edr nogen der ved hvorfor man ikke kan gemme passwordet til internet opkobling selvom man sætter en x ved ved \"huske paasword\" ven internet opkobling.
Avatar billede makse Nybegynder
18. maj 2001 - 13:45 #1
Prøv Start - Kontrolpanel > Netværk og vælg Windows Logon. Gem og genstart.
Avatar billede handmade Nybegynder
18. maj 2001 - 13:45 #2
Det skyldes at du ikke har installeret \"Klient program til Microsoft netværk\" under kontrolpanel. For at gøre det, skal du finde din Windows CD-rom frem, og gøre følgende: åbn kontrolpanel, vælg \"netværk\", klik på \"tilføj\", vælg \"klient\", vælg \"Microsoft\", og vælg \"Klient program til Microsoft Netværk\" i den højre kolonne. Bemærk! Sørg for at gemme din adgangskode, hvis programmet skulle svigte.
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
01. juni 2001 - 17:24 #3
Fjern og geninstaller netværk via modem. Slet eller omdøb evt. din *.pwl fil
Avatar billede 2my Nybegynder
22. juni 2001 - 12:59 #4
bare stik mig pointene *GG*
Avatar billede bunji Nybegynder
18. juli 2001 - 23:35 #5
en anden muglihed er at at oprette en bruger på dit system dette gøre inde i kontrol panelet og så password.