Avatar billede pixel25 Nybegynder
06. oktober 2006 - 17:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

forbindelse mellem 2 pc

Hej jeg har 2 pc men kun en skærm jeg skal have forbindelse mellem de 2 pc så jeg kan overføre filer.jeg har et krydset kabel
men jeg ved ikke hvordan jeg for forbindelse mellem dem så jeg kan overføre filer fra den ene til den anden.håber der er nogen som kan skære det ud i pap.på forhånd tak.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
06. oktober 2006 - 17:42 #1
Har du prøvet at tilslutte kablet til computerne, og lagt mærke til hvordan de opfører sig. Hvis du under netværksforbindelser har en forbindelse, som melder tilsluttet på begge computere, så skulle det være i orden. Så har du kun at dele mindst en mappe på begge computere. Det gør du ved at højreklikke på en given mappe og vælge deling og sikkerhed og derefter sætte flueben i "del denne mappe på netværket" og "tillad andre netværksbrugere at ændre mine filer", hvis du vil kunne sidde på en anden computer og ændre på en computer.

Hvis ikke du har en netværksforbindelse skal du køre en guide, for at lave en på hver maskine.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
15. oktober 2006 - 21:25 #2
pixel25, er du her endnu?
Avatar billede pixel25 Nybegynder
25. februar 2007 - 02:45 #3
Ja jeg havde helt glemt det
Avatar billede pixel25 Nybegynder
25. februar 2007 - 02:46 #4
Det hjalp på problemet.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
25. februar 2007 - 16:54 #5
Det var godt du fandt ud af det. Langt om længe