Avatar billede aj101 Nybegynder
05. oktober 2006 - 21:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Overføre skrivebord

Hej,
Jeg har genindstalleret Windows XP, men jeg havde en del til at ligge på mit skrivebord!
Nu vil jeg gerne høre om der er nogen der kan hjælpe mig med at åbne denne mappe under min "gamle" bruger. Adgangen er nægtet fordi jeg havde password på min bruger.
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
05. oktober 2006 - 23:19 #1
du skal benytte en administrator konto, og så skal du "overtage ejerskab af mappen" - det gør du med højreklik egenskaber - vælg sikkerhed under fanen markerer advanceret. find fanen ejerskab.

Hvis du ikke kan finde en fane der hedder sikkerhed skal du i explorer vælge funktioner -> mappevisning og fjerne markering for simpel filvisning(Eller noget i den stil)
Avatar billede aj101 Nybegynder
06. oktober 2006 - 00:43 #2
Hmm virker ikke helt efter hensigten. Mappen er stadig låst
Avatar billede gratis Nybegynder
06. oktober 2006 - 01:19 #3
det bør virke, det som halvamatoer forslår, her forklaret hos Microsoft, "Sådan overtager du ejerskab af en fil eller mappe i Windows XP" http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;308421
Avatar billede aj101 Nybegynder
06. oktober 2006 - 02:03 #4
Kanon... Det virkede.
Til halvamatoer: Jeg glemte at sige det var Home Edition! Sorry
Avatar billede gratis Nybegynder
06. oktober 2006 - 11:48 #5
aj101> ser lige du er ny herinde så Velkommen Til :) for at lukke spørgsmålet og gi halvamatoer point gør du sådan her:

for at acceptere et svar skal du MAKERE navnet/navnene (i tilfælde af at der er flere du vil gi point,ska du vente med at acceptere til alle har svaret) og trykke på accepter :O) en nyttig side at læse i denne forbindelse er, http://www.expfaq.dk/
Avatar billede aj101 Nybegynder
06. oktober 2006 - 12:09 #6
Hej "Gratis", Tak for det. Jeg kæmpede lidt med det i aftes.... Du hedder "gratis" ?
Avatar billede gratis Nybegynder
06. oktober 2006 - 13:19 #7
Hej aj101, ja mit nick er valgt udfra at jeg ikke samler på point ;)