Avatar billede heloo Nybegynder
05. oktober 2006 - 11:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til dataliste

Jeg har en dataliste hvor jeg gerne vil have en radiobutton ud for hver item.
Men en radiobutton har ikke en "CommandName" ...
Hvad gør man så...??
Avatar billede snepnet Nybegynder
08. oktober 2006 - 21:04 #1
Vil du gerne have et postback når der skiftes i bemeldte radiobutton?
Mvh
Avatar billede heloo Nybegynder
08. oktober 2006 - 22:51 #2
hej havde lige glemt at lukke dette spm da jeg har fundet en løsning. ved ikke om det er det helt idelle men den spiller. der er jo mange veje til rom :-)

<asp:RadioButton ID="r1" ToolTip="" AutoPostBack="true" OnCheckedChanged="SetCorrect"
                                                                    runat="server" Checked='<%# DataBinder.Eval(Container, "DataItem.blnCorrect") %>'>
                                                                </asp:RadioButton>

protected void SetCorrect(Object sender, EventArgs e)
        {
            RadioButton rbl = (RadioButton)sender;
            DataListItem dli = (DataListItem)rbl.Parent;
            Response.Write("set correct:" + dlChoices.DataKeys[dli.ItemIndex].ToString());
        }
Avatar billede snepnet Nybegynder
08. oktober 2006 - 23:29 #3
Den er gangbar :o)
Mvh
Avatar billede heloo Nybegynder
08. oktober 2006 - 23:47 #4
nej hvor godt.. send bare et svar så får du points for din validering ;)
Avatar billede snepnet Nybegynder
09. oktober 2006 - 00:44 #5
Næhnej - snup du dem selv :o)
Mvh
Avatar billede heloo Nybegynder
09. oktober 2006 - 08:09 #6
Ha en go' uge ;-)
Avatar billede snepnet Nybegynder
09. oktober 2006 - 17:15 #7
I lige måde :o)
Mvh