Avatar billede webudvikleren Nybegynder
04. oktober 2006 - 20:48 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Mit nye website - hvad synes I?

Hejsa.
Jeg har lavet en lille side, som er lidt hen af Eksperten - for mine venner, og selvfølgelig også for andre som har spørgsmål indefor programmering og webdesign - så jeg ville bare høre;

Hvad synes i om mit website?
Mangler der noget?
Skal der fortages ændringer?

www.uniteweb.dk

På forhånd tak,
webudvikleren
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
04. oktober 2006 - 20:51 #1
Ikke dårligt:
Stilrent design

gode farver

nemt af se de forskellige afsnit og elementer på siden.

Måske kunne den gradient baggrund matche selve banneret lidt bedre (lidt mere blå istedet for grå).

men thumbs up - godt flot arbejde.

mvh
Mads
Avatar billede gulvflaesk Nybegynder
04. oktober 2006 - 20:58 #2
Super fed...
Klart en side selv jeg vil kunne finde rundt på, og bruge...
Designet er lækkert!
Avatar billede Wezio Juniormester
04. oktober 2006 - 21:21 #3
Designet er flot. Det ser brugervenligt og overskueligt ud!
Avatar billede c-sharp Nybegynder
04. oktober 2006 - 21:25 #4
Flot side, men der er en lille detalje omkring dit punkt Online punkt, Den står ikke så pænt i Opera.
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
04. oktober 2006 - 22:15 #5
Tak for jeres fine kommentarer!
c-charp - Den bug har jeg fikset nu! Den står fint og perfekt i Opera nu!
Tak for oplysningen!

foxmulder58 - jeg ville synes at hvis den skulle matche samme farve, så vil det se for ensformet ud, men ellers tak for rådet!
Avatar billede mobius6 Juniormester
05. oktober 2006 - 15:12 #6
ok site som ser ud til at v¿re godt på vej ;)

en v¿sentligt ting der generer mit ¸je er alle overskrifter i de blå headers, de ser vitterliget ud til at det hele står og flimrer (grundet for lille tegn afstand)
jeg vil klart foreslå at du laver headers som grafik (anti-alias)

designet er overordenet en anelse "kedeligt" og f¿nger ikke 100% dog har jeg ikke på stående fod et godt bud til hvad der kunne live det lidt op.

topbanneret er fint.

indexeringen underartikler er FOR rodet den skal der rydes på i
adobe som 1 samlet kategori er måske ikke helt på toppen, der findes mere end 2 håndfulde udem¿rkede adobe prog. de b¸r måske deles lidt op.

det man kunne savne på sigt måske er resourcer (source code), altså et område hvor brugere kan dele materiale, v¿rende kodestumper eller grafisk materiale.

ellers fint :-)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. oktober 2006 - 16:12 #7
OKey dokey men det er ihvertfal rent stilmaessigt en side du godst kan vaere bekendt (flot :)

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. oktober 2006 - 16:13 #8
Og lige nu er siden nede (mon det er bevidst ? )
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
06. oktober 2006 - 17:03 #9
Smider i svar? Havde ellers regnet med lidt mere feedback, men det er helt fint!
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
06. oktober 2006 - 20:57 #10
Jeg springer over.

mvh
Mads
Avatar billede radiohead Nybegynder
07. oktober 2006 - 15:21 #11
Cool design. Roligt og lækkert.
Farverne passer godt sammen, og der er en blød overgang mellem dem.

Det ser ud til, at der er tænkt over begrebet 'nem navigation', hvilket er ekstra fedt; for man er ikke et øjeblik i tvivl om hvor der skal klikkes, eller hvor på siden man befinder sig. Super!

Vi skal ned i petitesser, hvis der skal sættes en finger på noget, så der går vi ned nu. :)
Designet er næsten så pænt, at jeg sommetider får en følelse af, at det er "stramt". Jeg kan ikke forklare hvorfor, men jeg tror det er noget med de firkantede bokse der bliver gentaget hele vejen igennem sitet.

Så kunne jeg godt tænke mig at se overskrifterne i de små headere, når de sidder DEAD-MIDDLE i det mørke-blå område i headeren. De sidder lige 2-3 pixels for langt nede til at sidde i midten af det mørkeblå... Men det er vel fordi du har alignet dem efter hele headeren.. Altså inklusiv det lyseblå. Hvis det gav mening :)

Men hey!! Super fedt design!

Stort, stort 5-tal fra mig.
citat:etta
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
09. oktober 2006 - 22:56 #12
Smid svar radiohead :-)
Avatar billede radiohead Nybegynder
09. oktober 2006 - 23:41 #13
nah.. ligemeget :)
Avatar billede perolsen Novice
21. oktober 2006 - 21:59 #14
Designet er super flot det ser brugervenligt og overskueligt ud
jeg har opretter mig

Hilsen
Per Olsen
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2007 - 11:22 #15
Super design, nemt at finde rundt.  Logoet med globen er det noget I selv har designet ???, har selv forsøgt at finde frem til noget i den stil til mit website