Avatar billede Slettet bruger
30. september 2006 - 16:05 Der er 1 løsning

Google Earth - Overlays - skifte mellem overlays

Er i tvivl om dette er den rigtige gruppe?

Anyway:
Google Earth 4.x. Når jeg åbner placemarks på Google Earth community der indeholder flere forskellige overlays, kan jeg kun se det øverste overlay. Hvis der fx er 5 overlays (kort, fotos osv)kan jeg ikke skifte, og se de 4 nederste.

Jeg har prøvet at køre transparency slideren frem og tilbage.

Jeg har prøvet at af-checke checkboxene ud for hver enkelt overlay.

Intet virker.

Hvad gør jeg galt?
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2006 - 16:26 #1
Sorry for forstyrrelsen!

Jeg har indset, at jeg havde to identiske placemarks med overlays. Den ene "skyggede" for den anden.

Beklager :-)