Avatar billede lotze Nybegynder
29. september 2006 - 21:29 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få ASP.NET 2.0 login til at virke

Jeg har skiftet domæne på mit forum, som jeg selv har programmeret. Men nu kan man ikke logge ind mere.
Intet er ændret og det virker lokalt. prøv at logge ind med brugerid = bb og password = bb på www.monetos.com

Hvad kan der være galt udover at det er en fejl fra udbyders side?
Avatar billede kalsmose Nybegynder
29. september 2006 - 22:42 #1
at siden default.aspx ikke findes ? ret i koden så den linker til index.aspx eller hvad din start side nu hedder
Avatar billede lotze Nybegynder
30. september 2006 - 09:01 #2
default.aspx eksistere.
Avatar billede snepnet Nybegynder
01. oktober 2006 - 16:35 #3
Jeg får denne her hvis jeg logger ind.
Cannot write to DB File
- Så det ser da sådan lige umiddelbart ud som om jeg ryger ind.
Mvh
Avatar billede lotze Nybegynder
01. oktober 2006 - 18:02 #4
hmm

Jeg får stadig

HTTP 500 - Internal server error
Internet Explorer
Avatar billede c-sharp Nybegynder
01. oktober 2006 - 19:57 #5
Hje lotez

Du skal i din IE under avanceret fjerne fluebenet under punktet "Vis meddelse om uskadelig HTTP-fejl", Hvis du gør det får du følgende:

Cannot write to DB File
Avatar billede lotze Nybegynder
01. oktober 2006 - 22:10 #6
Ok, godt set. Så er spørgsmålet hvorfor har jeg ikke har skrive adgang til min Access database?
Avatar billede lotze Nybegynder
02. oktober 2006 - 09:20 #7
Jeg har fundet et link, med et gut som har haft samme problem.

http://forums.asp.net/thread/1283536.aspx

Jeg har prøvet at ændre på rettighederne uden held.
Avatar billede c-sharp Nybegynder
02. oktober 2006 - 09:32 #8
Brugeren USER plejer at skulle have skriverettighedder på web-hotellet for at du kan ændre i databasen, men hvis ikke det er din egen server er det ikke noget du selv kan rette. Det kan måske også være et problem hvis databasen er åben af en anden process.
Avatar billede lotze Nybegynder
02. oktober 2006 - 09:39 #9
Det virker bare underligt fordi det domæne jeg har skiftet fra ligger også hos samme host (web10) og nu virker det ikke på det nye domæne. Ved ikke om jeg ved kopieringen kan haveændret på noget?
Avatar billede c-sharp Nybegynder
02. oktober 2006 - 09:54 #10
Hvilken fejl får du fra compileren?

Kig evt. på det her link: http://aspfaqs.com/aspfaqs/ShowFAQ.asp?FAQID=107
Avatar billede lotze Nybegynder
02. oktober 2006 - 10:57 #11
OK, har fået svar fra mit web-hotel, som nu har givet mig skriveadgang i alle mapper. Så nu virker det. Ellers tak for hjælpen, jeg er blevet lidt klogere.

Smid et svar.
Avatar billede c-sharp Nybegynder
02. oktober 2006 - 11:24 #12
svar
Avatar billede c-sharp Nybegynder
02. oktober 2006 - 11:24 #13
kommer her :o)
Avatar billede c-sharp Nybegynder
02. oktober 2006 - 13:00 #14
Tak for point.